شرکت TGT فعالیت خود را از بسته بندی یک قلم قطعه شروع کرده و در حال حاضر 728 قلم قطعه در سبد محصولات خود دارد. ما در این سال ها بر روی قطعات خودروهای داخلی متمرکز شده ایم و قطعات موتوری خودرو مهمترین بخش سبد محصولات ما را تشکیل می دهد. البته در کنار این قطعات، سراغ قطعات مصرفی (پرمصرف) مثل لنت و قطعات جلوبندی هم رفته ایم. بهترین و با کیفیت ترین قطعات یدکی خودرو از شرکت های قطعه سازی بزرگ دور هم جمع می شود و با بسته بندی TGT در اختیار مصرف کننده نهایی قرار می گیرد.
ما با شرکت هایی کار می کنیم که برای خودروسازان قطعه تولید می کنند. پیام آصفی کیفیت را محور اصلی فعالیت اش بیان می کند و به شعار ((کیفیت ثروت ماست)) اشاره دارد. وی در ادامه می گوید: ما کیفیت را فدای قیمت نکرده ایم. شاید قیمت بعضی محصولاتمان از رقبا بالاتر باشد، اما مشتری مطمئن است که جنسی با بهترین کیفیت خریداری می کند و این قطعه خریداری شده زمان بیشتری برایش کار می کند. از سوی دیگر در فرمول های قیمت گذاری، سود حداقلی (یک درصدی) برای شرکت در نظر گرفته شده است.
شرکتتوسعه قطعه توس تابناک در حال حاضر در بین 10 برند اول ایران که در حوزه تامین قطعات فعالیت می کنند جای می گیرد و بر خلاف رویکرد سنتی صنعت و بازار قطعه، این شرکت نگاهی مدرن به این صنعت دارد. بر خلاف بیشتر کسب و کارها که مشتری باید سراغ عرضه کننده برود، شرکت TGT به دنبال مشتری ها رفته و در جهت رفع نیاز آن ها قدم برداشته است. در همین مسیر، فروشنده هایی در این شرکت استخدام شده اند و در این سال ها پرورش یافته اند. نتیجه این اقدام، افزایش فروش از N به N+100 بوده است.
شرکت TGT توجه خاصی به بحث خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان داشته است. در وهله اول، آصفی به درصد بسیار پایین قطعات مرجوعی و دارای ایراد این شرکت در بازار اشاره کرد و گفت: برای مثال حجم قطعات برگشتی در سال گذشته، یک هزارم درصد بوده، که این عدد بسیار پایین است. اما برای همین درصد کم هم تدبیری اندیشیده ایم تا رضایت مشتریان حداکثری باشد. در مسیر مرجوع کردن و تعویض قطعات، بار یکسری مشکلات و هزینه ها را از دوش مشتری برداشته ایم و بلافاصله قطعه را برای مشتری تعویض می کنیم یا وجه اولیه را به سرعت عودت می دهیم و پروسه طولانی دریافت این هزینه از تولید کننده را به جان می خریم. همچنین در مواردی که برای قطعه معیوب، هزینه مکانیکی نیز پرداخت شده باشد، خسارت مکانیک را هم می پردازیم.
محصولات شر کت TGT بیش از 80 درصد کشور را تحت پوشش قرار داده اند. ما در شهرها نمایندگی نداریم و برای اینکه قطعات به راحتی در دسترس همه مشتریان و حتی شهرهای کوچک باشد، محصولاتمان را به صورت مویرگی توزیع می کنیم. همچنین برای جلوگیری از تقلب، کدهای ردیابی روی جعبه محصولاتمان ایجاد کرده ایم که مشتری توسط اعلام این کد می تواند از اصل بودن قطعه مطمئن باشد. خودمان هم از طریق این کدها می توانیم مطلع شویم که قطعه در کدام نقطه از کشور و در چه زمانی به دست مشتری رسیده است.