دسته‌بندی نشده

فروشنده باید بتواند کالای خود را تضمین کند

این که ما فروشنده هستیم و نه تولیدکننده، ا گر جنس اشکالی دارد ضمانتش با تولید کننده یا واردکننده است؛ مشتری را راضی نمی کند. عرضه کننده نیز مسئول است. نباید هرجنسی را دست مشتری بدهد.پیام آصفی مدیرعامل گروه توسعه قطعه توس تابناک میگوید: ما با انگیزه هدف و چشم انداز مشخص وارد بازار شده ایم. سابقه چهل سال فعالیت به ما آموخته ا گر نتوانیم جنسی را که می فروشیم؛ تضمین کنیم. یکی خواهیم بود در میان هزاران فروشنده دیگر، مزیتی نخواهیم نداشت. برای ما مشتری، رضایت، حقوق و وفاداری او بالاترین ارزش است. حق مصرف کننده این است که بداند جنسی که م یخرد چقدر کیفیت دارد؟ آیا به اندازه پولی که داده

کار می کند؟ ا گر معیوب بود، م یتواند مرجوع کند؟ همه ای نها پای ههای یک کسب پایدار و پویا را می سازد. ما برای آینده برنامه ریزی داریم و جایگاه معینی را نشانه گیری کرده ایم. تا ان شاء الله با اطمینان و شایستگی به آن دست یابیم. کسب وکار بدون هدف و برنامه می شود روز مرگی، نه خودت را راضی می کند نه مشتری را و نه برای جامعه کار مفیدی انجام داده ای.

کیفیت ثروت ماست

سال ها حضور در بازار وهمکاری با تولیدکنندگان برتر نظیر رین گمشهد،طوس میل لنگ، شتا بکار، یاتاقان بوش ایران و نظایر آن ، م ا را مجاب کرده که باید کیفیت خط قرمز ما باشد. ا کنون 500 قلم کالا در بسته بندی عرضه می شود که تنها توسعه قطعه توس تابناک 5 در هزار برگشتی دارد. برای توسعه قطعه توس این یک افتخار است که توانسته با تولید کنندگانی برتر که همگی تامین کننده خط تولیدخودروسازان OEM با کیفیت هستند، کارکند.

قیمت مناسب

وقتی روی کیفیت تا کید داریم تبعاً قیمت افزایش م ییابد مگر آن که بتوانیم با مدیریت مالی، کنترل هزینه های بالاسری و جانبي، کاهش حاشیه سود و افزایش فروش  ، قيمت نهایی را مناسب کرده و قدرت رقابت پذیری است. خود را حفظ کنیم. این رمز توسعه کار در بازار پرتلاطم مواد اولیه، ارز و هزین ههای عمومی ما توانسته ایم قیمت را مدیریت کنیم. مشتریان را بدون جنس نگذاریم و به امید افزایش قیمت ، کالا را انبار نکنیم. 1402 شرکت توسعه قطعه توس ا کنون ضریب نفوذ قابل توج های در بازار دارد و توانسته با کمک نمایندگان فروش خود در شهرستان ها و مشتریان گسترده در تهران و سایر شهرهای کشور شبکه توزیع مناسبی فراهم آورد ، اما هدف گذاری برای سال 1402 دستیابی به سهم بزرگ تری از بازار است. به صورت كيه یکی از پنج برند اول بازار لوازم يدكي خودرو کشور باشد. برای نیل به این هدف، برنامه ریزی جامعی با کمک مشاوران خبره توسعه بازار و برندینگ تهیه شده و در حال اجراء می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *