دسته‌بندی نشده

حاضر نشدیم برای سود بیشتر از کیفیت کالاها بکاهیم

شرکت توسعه قطعه توس تابناک در سال 1388 به ثبت رسید و با بسته بندی یک قلم کالا کار خود را شروع کرد و تا کنون 450 قلم از جنس های کلیدی خودروها را در بسته بندی های خود جا داده است.

مهمترین اصل در توسعه قطعه توس تابناک کیفیت کالاهاست، ما به هیچ وجه حاضر نشدیم برای سود بیشتر، از کیفیت کالاها بکاهیم و سعی کردیم قطعات با کیفیتی باشد که در خط تولید خودروساز مصرف می شوند و دارای استانداردهای کیفی و شرکت هایی که بصورت OEM  و در خط تولید کار می کنند کالاها را دریافت کرده و با بسته بندی TGT  به بازار عرضه می کنیم.

در حال حاضر بر روی قطعات خودروهای پژو405، 206، پراید، پیکان، سمند ملی و روآ تمرکز داریم که شامل میل لنگ ها، شاتون ها، بوش پیستون، اویل پمپ، وایر شمع ها می شود و بیشتر تمرکزمان بر روی قطعات موتور خودرو است و در آینده هدفمان کامل کردن سبد موتوری در بسته بندی TGT است که در خدمت مشتریان قرار دهیم.

تنها چیزی که در اینجا برایمان مهم است کیفیت کالاهاست، حتی بعضی از آنها به خاطر دارا بودن کیفیت OEM  قیمت بالایی داشته اند که ما سعی کردیم با افزایش فروش و کاهش هزینه های سربار قیمت ها را بصورت قیمت های متعادل و در حد رقابت با بازار قرار دهیم. ما با جداولی که طراحی کردیم قیمت ها در بعضی قطعات بسیار پایین تر از قیمت های بازار است واین برای ما افتخاریست که با خرید و تصمیم گیری درست توانستیم قیمت ها را در حد مطلوب و مورد رضایت مصرف کننده قرار دهیم.

تولیدات جدیدی که در حال حاضر بر روی آنها کار می کنیم لوله های اکسل، لوله تانکی همه خودروها و قطعات گیربکسی است که به سبد TGT  اضافه کردیم و شامل دنده دشلی ها، دنده برنجی ها، پوسته کلاچ پراید، پوسته گیربکس پراید و همچنین درپوش سوپاپ پراید است. خدارا شکر به خاطر کیفیت بالایی که دارند، بازخورد خوبی از مشتریان گرفتیم.

اکنون هدف ما این است که بعد از تکمیل سبد موتوری سراغ قطعات گیربکسی برویم و قطعات خودروهای پراید، 405، 206 و سمند را بصورت جامع و کامل با یهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار بدهیم.

پشتوانه این شرکت به سال 1359 برمی گردد که پدر اینجانب در مشهد فعالیت خود را شروع کرد و در سال 1372 به تهران مهاجرت کردند و در بازار چراغ برق به ادامه فعالیت پرداختند، تجربیات ایشان بزرگترین پشتوانه توسعه قطعه توس تابناک بوده است و با علمی که امروز در خدمت توسعه قطعه توس تابناک قرار دارد تکمیل می گردد.

ما سعی کردیم با استخدام نیروهای کارامد و پاسخگو بتوانیم تمام مشکلات شرکت و مصرف کننده را کاهش دهیم و به بهترین نحو کالاها را در اختیار مصرف کننده قرار دهیم.

مزایای شرکت توسعه قطعه توس تابناک کیفیت خوب، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش آن است که همیشه در کنار مشتری بوده و قطعات را به صورت 100درصدی گارانتی کرده و هر زمان خسارتی بر مشتری وارد شده توسعه قطعه توس آن را با جان و دل متقبل شده است. چشم انداز ما با توجه به نظرات مشاوران نمونه در سطح بازار این است که در سال 1402 جزو قطعات برتر موتوری با کیفیت OEM باشیم و این مهم حتما به حقیقت می پیوندد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *